Verenigingstaken

L.T.C. Anonymus kent een beleid rondom verenigingstaken, de zogenaamde vrijwilligersdiensten. Bij de start van een nieuw tennisseizoen dient een lid zich in te schrijven voor 2 verenigingsdiensten per jaar. Als dit niet gebeurt, deelt het bestuur de diensten in.

Dit kan zijn:

• bardienst,
  • groenonderhoud,
  • schoonmaakdienst, of
  • wedstrijdcommissaris.

Een verenigingstaak (bardienst, schoonmaakdienst, groenonderhoud of wedstrijdcommissaris) bestaat telkens uit een aantal uren of een dagdeel. Indien je onverhoopt jouw dienst niet kan verrichten, dien je zelf voor vervanging te zorgen. Het bestuur zorgt hier niet voor!

Als een verenigingstaak niet wordt verricht, dient een bedrag van € 30,- aan de vereniging te worden betaald.

Je leest hier meer over in het volgende document:

Extra informatie voor barvrijwilligers

Om het belang van verantwoord alcoholgebruik te onderstrepen, verwachten wij van onze leden die als barvrijwilliger hun verenigingstaak verrichten, dat zij de online Instructie Verantwoord Alcohol schenken (IVA) hebben gevolgd en het IVA-certificaat behalen.

Meer weten? Open het document hieronder:

Voor verdere informatie over de kantine kun je terecht bij:

Jum van Pelt

Coördinator Kantinecommissie

kc@ltcanonymus.nl

Bekijk hier de agenda met verenigingstaken >>